მეტი დამაჯერებლობისთვის გამოიყენეთ აწმყო დრო პროდუქტების ციფრულ მიმოხილვებში შესავალი დღეს ციფრული ხანა საფუძველს უყრის მომხმარებელთა ქცევის ახალ ტენდენციებს, სადაც ონლაინ
მუსიკის გავლენა მომხმარებელზე მოლოდინის დროს შესავალი მომხმარებელთან ურთიერთობის პროცესში მოლოდინის პერიოდი თითქმის გარდაუვალია. რა ხდება ამ დროს და განსაკუთრებით რომელი
ქცევითი ნაკადების ეფექტურობა და შეზღუდვები შესავალი ქცევითი ნაკადები, რომლებიც ფსიქოლოგიისა და ქცევითი ეკონომიკის ინსაიტებზეა დაფუძნებული, მიზნად ისახავს ადამიანების გადაწყვეტილებების გაუმჯობესებასა
ახალი AI ბოტები მზად არიან, შეასრულონ თითქმის ნებისმიერი დავალება: ხელოვნური ინტელექტის მომავალი ხელოვნურ ინტელექტზე (AI) დაფუძნებული ბოტები, რომლებიც დამოუკიდებლად ასრულებენ
არნოს სახლი: გლობალური ლუქს ბრენდების იმპერიის მშენებლობა ქეისში ყურადღება გამახვილებულია ბერნარ არნოს ბიზნესსტრატეგიებზე, რომლებმაც ის და მისი კომპანია LVMH გლობალურ
ჩინეთის სტრატეგიული ინვესტიცია ნახევარგამტარების წარმოებაში შესავალი ჩინეთის ნახევარგამტარების ინდუსტრია მნიშვნელოვანი ფინანსური მხარდაჭერის მიღებით ახალ ეტაპზე გადადის. “დიდი ფონდის” სახელით ცნობილი
Web3: ციფრული რეკლამის ევოლუცია და მომხმარებლის მონაცემების ახალი ეპოქა ამ ქეისში განხილულია Web3-ის ტექნოლოგიის პოტენციალი ციფრული მარკეტინგის მომავლის განსაზღვრაში. ტრადიციული
AI-ის გავლენა სკოლებზე: ახალი შესაძლებლობები და გამოწვევები შესავალი ხელოვნური ინტელექტის (AI) ინტეგრაცია სკოლებში მძლავრი ცვლილებების წინაპირობაა, რაც საშუალებას აძლევს სასწავლო
„მომხმარებლის“ კონცეფციის დასასრული: AI-ის გავლენა ადამიანებთან ურთიერთობებსა და ტექნოლოგიურ გარემოზე შესავალი სტატია „No More Users“ მიმოიხილავს ტექნოლოგიური ინდუსტრიის განვითარებასა და
გენერაციული AI-ის მხარდაჭერა მოწინავე ანალიტიკურ საქმიანობაში: შესაძლებლობები და გამოწვევები შესავალი სტატიაში “How Generative AI Can Support Advanced Analytics Practice” განხილულია,