სტუდენტები სულ უფრო ხშირად აღიქვამენ ხელოვნურ ინტელექტს როგორც უტყუარ წყაროს, თუმცა ეს ნდობა ხშირად ზედმეტია და სერიოზულ საფრთხეს ქმნის. უნივერსიტეტებში
Flipped Classrooms-ის მოდელი უკვე წლებია ერთ–ერთ ყველაზე საინტერესო ინოვაციად ითვლება უნივერსიტეტებში, მაგრამ ხელოვნურმა ინტელექტმა მას ახალი სიცოცხლე მისცა. მისი არსი
ხელოვნური ინტელექტის ეპოქაში განათლების ერთ–ერთი მთავარი გამოწვევა ეთიკაა. თუ ტექნოლოგია სტუდენტებისთვის ყოველდღიურ ინსტრუმენტად იქცა, უნივერსიტეტების პასუხისმგებლობაა ასწავლონ, როგორ გამოვიყენოთ ის
ხანგრძლივი პერიოდის განმავლობაში ChatGPT იყო ის სიმბოლო, რომელმაც განათლების სფეროში ხელოვნური ინტელექტის რევოლუცია ყველაზე თვალსაჩინოდ გამოაჩინა. სტუდენტების აბსოლუტურმა უმრავლესობამ ის
სტუდენტებისთვის სწავლა სულ უფრო ხშირად ნიშნავს არა მარტო წიგნებსა და ლექციებს, არამედ ციფრულ ასისტენტებთან ყოველდღიურ დიალოგსაც. ხელოვნური ინტელექტის მოდელები უკვე
ხელოვნური ინტელექტის სწრაფმა გავრცელებამ უნივერსიტეტებში ყველაზე მტკივნეული ზონა – შეფასება, წინა პლანზე წამოწია. წლების განმავლობაში აკადემიური კეთილსინდისიერების ზედამხედველობა პლაგიატზე, ციტირების
ბოლო ათწლეულის განმავლობაში ციფრული ნომადობა ნიშური ცხოვრების სტილიდან გადაიქცა გლობალური შრომის ბაზრის მნიშვნელოვან მოვლენად. ქვეყნებს ყველა კონტინენტზე უწევთ კონკურენცია, რათა
ბათუმი წლების განმავლობაში მხოლოდ ზღვის კურორტად აღიქმებოდა — ქალაქად, რომელიც ზაფხულში ტურისტებით ივსებოდა, ხოლო შემოდგომასა და ზამთარში იძინებდა. მაგრამ 2020
საქართველოში ციფრული ნომადების მოსვლა ბოლო წლების ერთ–ერთი ყველაზე ხმაურიანი ტრენდია. 2020 წლიდან, როდესაც ქვეყანა “Remotely from Georgia” პროგრამით და ერთწლიანი
2025 წლის მეორე კვარტლის ადგილობრივი ტურიზმის სურათი ერთდროულად მოულოდნელიცაა და მოსალოდნელიც. ვიზიტების რაოდენობა ოდნავ შემცირდა, განსაკუთრებით ტურისტული ტიპის, ანუ ღამით