დიდი ტექნოლოგიური კომპანიები და სუფთა ენერგიის მოთხოვნა: საქართველოსთვის გამოწვევები და შესაძლებლობები

დიდი ტექნოლოგიური კომპანიები და სუფთა ენერგიის მოთხოვნა: საქართველოსთვის გამოწვევები და შესაძლებლობები

ბოლო წლებში, დიდი ტექნოლოგიური კომპანიები, როგორიცაა Google, Amazon, Microsoft და Meta, განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმობენ სუფთა ენერგიის წყაროების გამოყენებას. აღნიშნული ტენდენცია

ტრადიციული ავტოინდუსტრიის გამოწვევები და ციფრული ტრანსფორმაცია: რა უნდა იცოდეს ქართველმა მომხმარებელმა?

ტრადიციული ავტოინდუსტრიის გამოწვევები და ციფრული ტრანსფორმაცია: რა უნდა იცოდეს ქართველმა მომხმარებელმა?

ავტომობილების ინდუსტრია მნიშვნელოვან ცვლილებებს განიცდის, რაც პირდაპირ გავლენას ახდენს არა მხოლოდ გლობალურ, არამედ ადგილობრივ ბაზრებზეც, როგორიცაა საქართველოსი. ტრადიციული ავტო მწარმოებლები,

საქართველოში ტურისტების დანახარჯების ანალიზი

საქართველოში ტურისტების დანახარჯების ანალიზი

საქართველოში ტურიზმი მნიშვნელოვან ეკონომიკურ როლს ასრულებს და ქვეყნის განვითარების ერთ-ერთ ძირითად ფაქტორად ითვლება. 2024 წლის მეორე კვარტალში საქართველოს მიერ საერთაშორისო

ჯანმრთელობის კერძო დაზღვევა საქართველოში

ჯანმრთელობის კერძო დაზღვევა საქართველოში

ჯანმრთელობის კერძო დაზღვევა მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ჯანმრთელობის დაცვასა და ფინანსური სტაბილურობის უზრუნველყოფაში მსოფლიოს მასშტაბით. საქართველოში ჯანდაცვის სისტემაში კერძო დაზღვევა მზარდ

Unilever-ის მარკეტინგული სტრატეგია: მდგრადობა და სოციალური პასუხისმგებლობა

Unilever-ის მარკეტინგული სტრატეგია: მდგრადობა და სოციალური პასუხისმგებლობა

შესავალი Unilever, გლობალური კონგლომერატი, რომელიც მოიცავს საკვები პროდუქტების, კოსმეტიკისა და საყოფაცხოვრებო ნივთების წარმოებას, ათწლეულების განმავლობაში იკავებს წამყვან პოზიციებს საერთაშორისო ბაზრებზე.

საქართველოში ტანსაცმლის წარმოების ტენდენციები და მსოფლიო ექსპორტის ბაზარი

საქართველოში ტანსაცმლის წარმოების ტენდენციები და მსოფლიო ექსპორტის ბაზარი

საქართველოში წარმოებული ტანსაცმლის ექსპორტი ბოლო წლებში მზარდი ტემპებით ვითარდება. 2024 წლის იანვარ-ივლისში საქართველოში წარმოებული ტექსტილის მასალებისა და ნაწარმის ექსპორტმა 117.6

საქართველო-ჩინეთის ვაჭრობა: ძირითადი პროდუქტების ანალიზი

საქართველო-ჩინეთის ვაჭრობა: ძირითადი პროდუქტების ანალიზი

საქართველო და ჩინეთი, ორი ეკონომიკურად და კულტურულად განსხვავებული ქვეყანა, დღითიდღე მჭიდროდ თანამშრომლობენ და მზარდი ეკონომიკური კავშირებით გამოირჩევიან. 2024 წლის მონაცემებით,

Airibnb-ის სტრატეგიული მარკეტინგი: ბრენდინგი და მომხმარებელთან ღირებულების კომუნიკაცია

Airibnb-ის სტრატეგიული მარკეტინგი: ბრენდინგი და მომხმარებელთან ღირებულების კომუნიკაცია

Airbnb, რომელიც დაარსდა 2008 წელს, სწრაფად გახდა გლობალური ლიდერი სასტუმროებისა და დასვენების ალტერნატიულ ბაზარზე. კომპანიის ზრდის ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორი იყო

Shopify – სტრატეგიული ზრდა ელექტრონულ კომერციაში და ტექნოლოგიური ინოვაციები

Shopify – სტრატეგიული ზრდა ელექტრონულ კომერციაში და ტექნოლოგიური ინოვაციები

Shopify, კანადური ტექნოლოგიური კომპანია, არის ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი პლატფორმა ელექტრონულ კომერციაში. Shopify-მ მოახდინა ელექტრონული კომერციის დემოკრატიზაცია, დაეხმარა მცირე და

საქართველოში პურის მოხმარების მაჩვენებლები

საქართველოში პურის მოხმარების მაჩვენებლები

პური საქართველოში ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან საკვებ პროდუქტად ითვლება, მისი მოხმარების დონე კი ყოველდღიურ საყოფაცხოვრებო ხარჯებში მნიშვნელოვან წილად არის წარმოდგენილი. 2024