Airbnb, რომელიც დაარსდა 2008 წელს, სწრაფად გახდა გლობალური ლიდერი სასტუმროებისა და დასვენების ალტერნატიულ ბაზარზე. კომპანიის ზრდის ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორი იყო
Shopify, კანადური ტექნოლოგიური კომპანია, არის ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი პლატფორმა ელექტრონულ კომერციაში. Shopify-მ მოახდინა ელექტრონული კომერციის დემოკრატიზაცია, დაეხმარა მცირე და
პური საქართველოში ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან საკვებ პროდუქტად ითვლება, მისი მოხმარების დონე კი ყოველდღიურ საყოფაცხოვრებო ხარჯებში მნიშვნელოვან წილად არის წარმოდგენილი. 2024
Citigroup, ერთ-ერთი უდიდესი საერთაშორისო ფინანსური ინსტიტუტი, 2008 წლის გლობალური ფინანსური კრიზისის პერიოდში აღმოჩნდა მძიმე მდგომარეობაში. როგორც გლობალური მასშტაბით მოქმედი ბანკი,
მოკლე მიმოხილვა: Coca-Cola-ს “Share a Coke” კამპანია არის კლასიკური მაგალითი იმისა, თუ როგორ შეუძლია ბრენდს მომხმარებელთან ემოციური კავშირის გამყარება პერსონალიზაციის
მეორადი ტანსაცმლის ბაზარი მსოფლიოში ძალიან სწრაფად ვითარდება, რაც ტრადიციულ საცალო ვაჭრობასთან შედარებით განსაკუთრებით თვალშისაცემია. ThredUp-ის ანალიტიკოსების კვლევის მიხედვით, 2023 წელს
შესავალი IBM (International Business Machines Corporation), რომელიც დაარსდა 1911 წელს, იყო და რჩება ერთ-ერთ უმსხვილეს ტექნოლოგიურ კომპანიად მსოფლიოში. თუმცა, 2012
შესავალი Starbucks, რომელიც 1971 წელს დაარსდა სიეტლში, გაიზარდა და გადაიქცა გლობალურ კაფეების ქსელად, რომელიც მომხმარებლებს არამარტო ყავას სთავაზობს, არამედ გამოცდილებას.
Airbnb, რომელიც დაარსდა 2008 წელს, სწრაფად გახდა გლობალური ლიდერი სასტუმროებისა და დასვენების ალტერნატიულ ბაზარზე. კომპანიის ზრდის ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორი იყო
შესავალი Nike, როგორც გლობალური სპორტული ბრენდი, მრავალი წლის განმავლობაში დომინირებდა ბაზარზე თავისი ინოვაციური პროდუქტებითა და მარკეტინგული კამპანიებით. 2010-იანი წლების დასაწყისში,