ლუქსის კლასის ბრენდებს სჭირდებათ საშუალო კლასის მომხმარებლების დაბრუნება შესავალი ლუქსის კლასის ბრენდები დიდი ხანია ასოცირდებიან ექსკლუზიურობასთან და ემსახურებიან ძირითადად შეძლებულ
PwC-ის სტრატეგია ChatGPT-ისთან მიმართებაში: ახალი ერა AI-ის ინტეგრაციაში საწარმოების დონეზე შესავალი Price waterhouse Coopers (PwC) მალე გახდება OpenAI-ის ChatGPT Enterprise-ის
Amazon-ის გამოცდილება Alexa-სა და Echo მოწყობილობებთან მიმართებაში შესავალი Amazon-ის Echo ჭკვიანი სპიკერები (დინამიკები), რომლებიც აღჭურვილია Alexa ხმოვანი ასისტენტით, უკვე მრავალი
Klarna-ს მარკეტინგის დირექტორი: AI-ის დახმარებით კომპანია ხდება „გაბედულად ეფექტური“ შესავალი შვედურმა კომპანიამ Klarna-მ, რომელიც “შეიძინე ახლა, გადაიხადე მოგვიანებით” სერვისს სთავაზობს
Hermès-ის Birkin ჩანთის ეკონომიკა: რამდენად ღირებულ ინვესტიციას აკეთებს მომხმარებელი? Hermès-ის Birkin ჩანთა, რომელიც ხშირად განიხილება, როგორც ფუფუნების სიმბოლო, სიმდიდრის და
Gucci-ის დიდი გარდასახვა შესავალი Gucci – ბრენდი, რომელიც დაკავშირებულია მოდასთან და ინოვაციასთან, ბოლო ათწლეულის განმავლობაში მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაციის გზას დაადგა. ეს
მომსახურების სექტორის გავლენა მსოფლიო სიმდიდრეზე: გამოწვევები და შესაძლებლობები შესავალი განვითარებადი ქვეყნებიდან მომსახურების ექსპორტის ზრდა ცვლის გლობალურ ეკონომიკას. ქვემოთ წარმოდგენილ მასალაში
მოსაწყენი სამუშაოს შესრულება ეტაპებად: კვლევები პროდუქტიულობის გაზრდის შესახებ შესავალი თანამედროვე სამუშაო გარემოში მონოტონურობა გარდაუვალია. ისეთი დავალებები, როგორებიცაა ცხრილების შევსება, რუტინული
ორგანიზაციაში ცვლილებების მართვა და მისი ეფექტურობის გაუმჯობესება შესავალი ცვლილებების მართვა ბიზნესის სასიცოცხლო ციკლის არსებითი კომპონენტია, განსაკუთრებით თანამედროვე კონკურენტულ გარემოში. ორგანიზაციებში
ორგანიზაციული ტრანსფორმაციის ძირითადი ბერკეტები შესავალი ორგანიზაციული ტრანსფორმაცია კომპლექსური პროცესია, რომელიც მოიცავს ბიზნესის ყველა ასპექტის რევოლუციურ ცვლილებას. ტრანსფორმაცია შეიძლება გამოწვეული იყოს