ხელოვნური ინტელექტის ეპოქაში განათლების ერთ–ერთი მთავარი გამოწვევა ეთიკაა. თუ ტექნოლოგია სტუდენტებისთვის ყოველდღიურ ინსტრუმენტად იქცა, უნივერსიტეტების პასუხისმგებლობაა ასწავლონ, როგორ გამოვიყენოთ ის
ხანგრძლივი პერიოდის განმავლობაში ChatGPT იყო ის სიმბოლო, რომელმაც განათლების სფეროში ხელოვნური ინტელექტის რევოლუცია ყველაზე თვალსაჩინოდ გამოაჩინა. სტუდენტების აბსოლუტურმა უმრავლესობამ ის
სტუდენტებისთვის სწავლა სულ უფრო ხშირად ნიშნავს არა მარტო წიგნებსა და ლექციებს, არამედ ციფრულ ასისტენტებთან ყოველდღიურ დიალოგსაც. ხელოვნური ინტელექტის მოდელები უკვე
ხელოვნური ინტელექტის სწრაფმა გავრცელებამ უნივერსიტეტებში ყველაზე მტკივნეული ზონა – შეფასება, წინა პლანზე წამოწია. წლების განმავლობაში აკადემიური კეთილსინდისიერების ზედამხედველობა პლაგიატზე, ციტირების
ბოლო ათწლეულის განმავლობაში ციფრული ნომადობა ნიშური ცხოვრების სტილიდან გადაიქცა გლობალური შრომის ბაზრის მნიშვნელოვან მოვლენად. ქვეყნებს ყველა კონტინენტზე უწევთ კონკურენცია, რათა
ბათუმი წლების განმავლობაში მხოლოდ ზღვის კურორტად აღიქმებოდა — ქალაქად, რომელიც ზაფხულში ტურისტებით ივსებოდა, ხოლო შემოდგომასა და ზამთარში იძინებდა. მაგრამ 2020
საქართველოში ციფრული ნომადების მოსვლა ბოლო წლების ერთ–ერთი ყველაზე ხმაურიანი ტრენდია. 2020 წლიდან, როდესაც ქვეყანა “Remotely from Georgia” პროგრამით და ერთწლიანი
2025 წლის მეორე კვარტლის ადგილობრივი ტურიზმის სურათი ერთდროულად მოულოდნელიცაა და მოსალოდნელიც. ვიზიტების რაოდენობა ოდნავ შემცირდა, განსაკუთრებით ტურისტული ტიპის, ანუ ღამით
თუ ათი წლის წინ ჩინეთი საქართველოს სავაჭრო რუკაზე თითქმის არ ჩანდა, დღეს იგი ერთ–ერთი უმნიშვნელოვანესი პარტნიორია. 2024 წელს ორმხრივმა სავაჭრო
საქართველო ერთ დროს მსოფლიოში კრიპტომაინინგის ერთ–ერთ მთავარ ცენტრად იქცა. როგორ მოხდა, რომ პატარა კავკასიურმა სახელმწიფომ, რომლის ენერგეტიკული სისტემაც საბჭოთა ეპოქის
                                


