ქეისი აღწერს, როგორ შეუძლია გუნდური მუშაობის სისტემურ მიდგომას მნიშვნელოვნად გააუმჯობესოს ორგანიზაციის ეფექტურობა. McKinsey-ს მიდგომა ეფუძნება მუდმივ რეალურ დროში ტესტირებას და გაუმჯობესებას, რაც შედეგების გაზრდას უწყობს ხელს
თანამშრომლობის ახალი წესები: გუნდური მუშაობის სისტემური მიდგომა იდეა: დღესდღეობით კომპანიებს უწევთ, სწრაფად შეცვალონ თავიანთი სტრატეგიები და მოახდინონ თანამშრომლების ფუნქციონალური ინტეგრაცია, რაც ადრე ტრადიციულ მიდგომებში ნაკლებად იყო გათვალისწინებული. ტრადიციული მეთოდები, რომლებიც
ქეისი აჩვენებს, როგორ იყენებენ აღმასრულებელი დირექტორები გენერაციულ AI-ს სტრატეგიული გეგმების დასახვისას, რათა უკეთესად გააანალიზონ არსებული და მომავალი შესაძლებლობები. განხილულია AI-ის შეზღუდვებიც, რომლებიც სტრატეგიულ პროგნოზირებას აფერხებს
როგორ იყენებენ აღმასრულებელი დირექტორები გენერაციულ ხელოვნურ ინტელექტს სტრატეგიული დაგეგმვისთვის გენერაციული ხელოვნური ინტელექტი (გენერაციული AI), როგორიცაა ChatGPT, you.com და Claude.ai, ბიზნესსაზოგადოებაში რევოლუციურ შესაძლებლობებს ქმნის სტრატეგიული გადაწყვეტილებების მისაღებად. OpenAI-ის აღმასრულებელი დირექტორი, სემ
ქეისი განიხილავს სიტუაციებს, სადაც ახალ თანამშრომლებს მეტი სპეციალიზებული ცოდნა აქვთ, ვიდრე უფროსებს. სტრატეგიული და ტაქტიკური მიდგომები ცოდნის გაზიარების პროცესში ხელს უწყობს გუნდურ თანამშრომლობასა და კომუნიკაციას
როგორ მოიქცე, როცა უფროსზე მეტი იცი ბიზნესში პირველი რამდენიმე წელი ხშირად გულისხმობს, რომ ახალი თანამშრომლები ეჩვევიან ახალ წესებს, სამუშაო გარემოს და იძენენ ახალ უნარებს. ამ პერიოდში ხშირად გვიწევს უფროსებისგან სწავლა,
ეს ქეისი იკვლევს, როგორ იწვევს ინფლუენსერთა პირადი პოსტები სოციალურ ქსელებში უფრო მეტ ჩართულობას, ვიდრე დასპონსორებული რეკლამები. ავთენტურობის წარმოჩენა და ემოციური პოსტები ზრდის გამომწერების ჩართულობას
კვლევა: რა გავლენა აქვს ინფლუენსერთა სოციალურ წრეში ჩართვას 2024 წლის ივლისში ფეხბურთელმა და მეწარმე დევიდ ბექჰემმა Instagram-ზე ოთხი პოსტი გამოაქვეყნა. სათვალეების დასპონსორებულმა რეკლამამ 460 000 “მოწონება” მიიღო, ხოლო ინტერმაიამის გუნდის
ქეისი აჩვენებს, რატომ ვერ აღწევს ზოგიერთი ლოიალობის პროგრამა მოლოდინს და რატომ იწვევს ისინი დაბალ ROI-ს. განხილულია მომხმარებლის ქცევის არასწორი გააზრება და ეკონომიკური არასწორი გათვლები, რაც პროგრამების წარუმატებლობას განაპირობებს
რატომ ვერ ამართლებს ლოიალობის პროგრამები მიუხედავად იმისა, რომ მაღალი შედეგიანობის ლოიალობის პროგრამების მართვა რთული და კომპლექსური პროცესია, მათმა წარმატებამ შეიძლება მნიშვნელოვნად გაზარდოს მომხმარებლების ლოიალობა და მოგება. ზოგიერთმა ავიაკომპანიის ლოიალობის პროგრამამ
ეს ქეისი განიხილავს, თუ როგორ შეიძლება გენერაციული AI და ტექნოლოგიები რობოტების უნარების განვითარებისას გარდამტეხი აღმოჩნდეს. რობოტების სახლში გამოყენება და მათი სწავლების პროცესები რთულ გარემოებებში, როგორიცაა სახლის პირობები, წარმოადგენს ძირითად გამოწვევას.
არის რობოტიკა მზად თავისი “ChatGPT მომენტისთვის” ? მკვლევრები იყენებენ გენერაციულ AI-სა და სხვა ტექნოლოგიებს, რათა ასწავლონ რობოტებს ახალი უნარები, მათ შორის ისეთი ამოცანები, რომლებიც მათ სახლში შეეძლებათ შეასრულონ. ჰენრი და