Unilever-ის მარკეტინგული სტრატეგია: მდგრადობა და სოციალური პასუხისმგებლობა

შესავალი Unilever, გლობალური კონგლომერატი, რომელიც მოიცავს საკვები პროდუქტების, კოსმეტიკისა და საყოფაცხოვრებო ნივთების წარმოებას, ათწლეულების განმავლობაში იკავებს წამყვან პოზიციებს საერთაშორისო ბაზრებზე. 2010-იანი წლების დასაწყისში, Unilever-მა გადაწყვიტა, რომ მისი ბიზნესის მარკეტინგული სტრატეგია

Airibnb-ის სტრატეგიული მარკეტინგი: ბრენდინგი და მომხმარებელთან ღირებულების კომუნიკაცია

Airbnb, რომელიც დაარსდა 2008 წელს, სწრაფად გახდა გლობალური ლიდერი სასტუმროებისა და დასვენების ალტერნატიულ ბაზარზე. კომპანიის ზრდის ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორი იყო მისი უნარი, ეფექტურად განეხორციელებინა მარკეტინგი და წარმატებით ეხმიანა მომხმარებელთა საჭიროებებსა

Shopify – სტრატეგიული ზრდა ელექტრონულ კომერციაში და ტექნოლოგიური ინოვაციები

Shopify, კანადური ტექნოლოგიური კომპანია, არის ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი პლატფორმა ელექტრონულ კომერციაში. Shopify-მ მოახდინა ელექტრონული კომერციის დემოკრატიზაცია, დაეხმარა მცირე და საშუალო ბიზნესებს საკუთარი ონლაინ მაღაზიების შექმნასა და გლობალურ ბაზარზე წარმატების

Citigroup 2008 წლის გლობალური ფინანსური კრიზისი

Citigroup, ერთ-ერთი უდიდესი საერთაშორისო ფინანსური ინსტიტუტი, 2008 წლის გლობალური ფინანსური კრიზისის პერიოდში აღმოჩნდა მძიმე მდგომარეობაში. როგორც გლობალური მასშტაბით მოქმედი ბანკი, რომელმაც მნიშვნელოვანი ინვესტიციები ჩადო მაღალი რისკის მქონე ფინანსურ პროდუქტებში, Citigroup

Coca-Cola-ს “Share a Coke” კამპანია

მოკლე მიმოხილვა: Coca-Cola-ს “Share a Coke” კამპანია არის კლასიკური მაგალითი იმისა, თუ როგორ შეუძლია ბრენდს მომხმარებელთან ემოციური კავშირის გამყარება პერსონალიზაციის გზით. 2011 წელს ავსტრალიაში დაწყებული კამპანია მალე გახდა გლობალური ფენომენი,

ჯინი რომეტის დანიშვნით IBM-მა წამოიწყო სტრატეგიული ცვლილებების სერია

შესავალი IBM (International Business Machines Corporation), რომელიც დაარსდა 1911 წელს, იყო და რჩება ერთ-ერთ უმსხვილეს ტექნოლოგიურ კომპანიად მსოფლიოში. თუმცა, 2012 წლისთვის, IBM-ს მნიშვნელოვანი გამოწვევები ჰქონდა და სჭირდებოდა სტრატეგიული ცვლილებები. ტექნოლოგიური

Todays Pick