რატომ ვუყურებთ პოდკასტებს?

უკვე მრავალი წელია, იუთუბი გამორჩეულია თავისი გავლენით, განსაკუთრებით ამერიკულ ტელეარხებში, სადაც იგი ლიდერის პოზიციას იკავებს. ბოლო მონაცემებით, იუთუბი გადაცდა ნეტფლიქსს, როგორც ყველაზე ნახვადი პლატფორმა ამერიკაში, რაც მნიშვნელოვნად მიუთითებს მისი პოპულარობის

როგორ გამოვიყენოთ AI კომპანიის ბიუჯეტის დაგეგმისთვის?

თანამედროვე ტექნოლოგიური პროგრესი მნიშვნელოვნად ცვლის ბიუჯეტის დაგეგმის პროცესს. ხელოვნური ინტელექტი (AI) და მანქანური სწავლება გახდა ბიზნესებისთვის ძლიერი ინსტრუმენტები, რაც საშუალებას აძლევს მათ, ზუსტად და სწრაფად განახორციელონ ფინანსური პროგნოზირება და რესურსების

AI-ის გამოყენებების ეფექტურობა მარკეტინგის სფეროში

Yum Brands-მა, რომელიც ფლობს მსოფლიოში ცნობილ სწრაფი კვების ბრენდებს – Taco Bell, Pizza Hut და KFC, განაცხადა, რომ ხელოვნურ ინტელექტზე (AI) დამყარებული ახალი მარკეტინგული კამპანიები მნიშვნელოვნად ზრდის მომხმარებლის ჩართულობას და

როგორ ვუზრუნველყოთ კარიერა ხელოვნური ინტელექტის ეპოქაში

ხელოვნური ინტელექტი და მისი ტექნოლოგიები მომავალში უამრავ სამუშაო ადგილს შეცვლის. მაგრამ როგორ შეიძლება ამ რისკის შემცირება და საკუთარი კარიერის უზრუნველყოფა? ამჟამინდელი თაობის სტუდენტები იმ გამოწვევას აწყდებიან, რომელიც წინა თაობას არ

AI და პარტნიორული თანამშრომლობა

საქართველოში მოქმედი კომპანიებისთვის, უცხოური კომპანიების გამოცდილების გამოყენება ხელოვნური ინტელექტისა და პარტნიორული თანამშრომლობის მიმართულებით მნიშვნელოვანი სარგებლის მომტანია. ამგვარი გამოცდილება საშუალებას აძლევს ქართულ ბიზნეს ისწავლონ მსოფლიო ლიდერებისგან, რომლებსაც უკვე დანერგილი აქვთ AI

AI-ის თანმიმდევრული დანერგვა

ხელოვნური ინტელექტი (AI) უკვე აღარ არის მომავალის იმედი — ის აქ არის და გამოიყენება ყველაფერში, მომხმარებელთა მომსახურებიდან დაწყებული კოდის წერისა და მარკეტინგის ჩათვლით. მრეწველობის სხვადასხვა სექტორში დასაქმებული ადამიანები უკვე იყენებენ