ხელოვნური ინტელექტის როლი ბრენდის განვითარებაში: რა შეგვიძლია ვისწავლოთ Puma-ს მაგალითიდან ქართველი მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის

Puma-ს მიერ ხელოვნური ინტელექტის (AI) გამოყენება ბრენდის განვითარებისთვის და მომხმარებელთან ურთიერთობის გაუმჯობესებისთვის წარმოადგენს თანამედროვე მარკეტინგული მიდგომების წარმატებულ მაგალითს. ამ გამოცდილების შესწავლა ქართველ მარკეტინგის სპეციალისტებს დაეხმარება ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით ახალი გამოცდილების

დიდი ტექნოლოგიური კომპანიები და სუფთა ენერგიის მოთხოვნა: საქართველოსთვის გამოწვევები და შესაძლებლობები

ბოლო წლებში, დიდი ტექნოლოგიური კომპანიები, როგორიცაა Google, Amazon, Microsoft და Meta, განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმობენ სუფთა ენერგიის წყაროების გამოყენებას. აღნიშნული ტენდენცია პირდაპირ კავშირშია ხელოვნური ინტელექტის (AI) ტექნოლოგიების სწრაფ განვითარებასთან, რომელიც მოითხოვს

ტრადიციული ავტოინდუსტრიის გამოწვევები და ციფრული ტრანსფორმაცია: რა უნდა იცოდეს ქართველმა მომხმარებელმა?

ავტომობილების ინდუსტრია მნიშვნელოვან ცვლილებებს განიცდის, რაც პირდაპირ გავლენას ახდენს არა მხოლოდ გლობალურ, არამედ ადგილობრივ ბაზრებზეც, როგორიცაა საქართველოსი. ტრადიციული ავტო მწარმოებლები, როგორიცაა Toyota და Volkswagen, ახალი ავტომობილის შეძენისას ამჟამად კონკურენციას უწევენ

საქართველოში ტურისტების დანახარჯების ანალიზი

საქართველოში ტურიზმი მნიშვნელოვან ეკონომიკურ როლს ასრულებს და ქვეყნის განვითარების ერთ-ერთ ძირითად ფაქტორად ითვლება. 2024 წლის მეორე კვარტალში საქართველოს მიერ საერთაშორისო მოგზაურობიდან მიღებულმა შემოსავალმა 1.1 მილიარდი აშშ დოლარი შეადგინა, რაც გასული

ჯანმრთელობის კერძო დაზღვევა საქართველოში

ჯანმრთელობის კერძო დაზღვევა მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ჯანმრთელობის დაცვასა და ფინანსური სტაბილურობის უზრუნველყოფაში მსოფლიოს მასშტაბით. საქართველოში ჯანდაცვის სისტემაში კერძო დაზღვევა მზარდ მნიშვნელობას იძენს, რაც განაპირობებს მოსახლეობის დაინტერესებას ჯანმრთელობის უზრუნველსაყოფად. 2024 წლის

საქართველოში ტანსაცმლის წარმოების ტენდენციები და მსოფლიო ექსპორტის ბაზარი

საქართველოში წარმოებული ტანსაცმლის ექსპორტი ბოლო წლებში მზარდი ტემპებით ვითარდება. 2024 წლის იანვარ-ივლისში საქართველოში წარმოებული ტექსტილის მასალებისა და ნაწარმის ექსპორტმა 117.6 მილიონი აშშ დოლარი შეადგინა, რაც მნიშვნელოვნად აღემატება 2023 წლის ანალოგიური