
რა ღირს ერთი ვიზიტი? – გამყვანი ტურიზმის ხარჯების სტრუქტურა და გავლენა ქართულ ბაზარზე
2025 წლის პირველ კვარტალში საქართველოს რეზიდენტი ვიზიტორების საზღვარგარეთული ვიზიტების რაოდენობამ 482 ათასს მიაღწია. ბევრად საინტერესოა ის, რამდენს ხარჯავს ქართველი მოგზაური ამ ვიზიტებზე: საშუალო ხარჯი ერთ ვიზიტზე 999 ლარია (საქსტატი). თუმცა

MIT Orbit-ს რეკომენდაცია: რატომ არის მცირე და საშუალო საწარმოები საქართველოში საუკეთესო საწყისი ბაზარი B2B SaaS სტარტაპებისთვის
მცირე და საშუალო საწარმოები (SMEs) უკვე მრავალი წელია საქართველოს ეკონომიკის მთავარი საყრდენია, თუმცა ციფრული ტრანსფორმაციის ტემპმა მათი საჭიროებები მკვეთრად შეცვალა. ქვეყანაში რეგისტრირებული 231 ათასზე მეტი მცირე ბიზნესი — რაც მთლიანი

როგორ მოქმედებს სოციალური მედიის გამოყენება თანამშრომელთა მენტალურ ჯანმრთელობაზე და რა შედეგები მოაქვს ამას ბიზნესისთვის: გლობალური ტენდენციები და საქართველოს რეალობა
თანამედროვე სამუშაო გარემოში სოციალური მედია არა მხოლოდ კომუნიკაციის პლატფორმაა, არამედ ყოველდღიური ცხოვრების მნიშვნელოვანი კომპონენტი. თანამშრომლების უმეტესობა დღის განმავლობაში, სამუშაო საათებშიც კი, მუდმივად აქტიურია ისეთ ქსელებში, როგორებიცაა Facebook, Instagram, LinkedIn და

უმუშევრობა ქალაქსა და სოფელში: რატომ შემცირდა სოფლებში და იზრდება ქალაქებში?
2025 წლის პირველ კვარტალში საქართველოს ქალაქებში უმუშევრობის დონემ 1.4 პროცენტული პუნქტით მოიმატა, ხოლო სოფლებში – 0.6 პ.პ.-ით შემცირდა (საქსტატი, 2025). თუმცა ეს მხოლოდ მიმდინარე კვარტლის ანომალია არ არის. თუ უკანასკნელი

რატომ გვირჩევნია რეგულარული ფრენები? — საქართველოს საჰაერო ბაზრის სტრუქტურა სხვებთან შედარებით
2025 წლის პირველ კვარტალში საქართველოს აეროპორტებში მგზავრთა 95.7% რეგულარულ რეისებზე მოდიოდა (წყარო: საქსტატი). მსგავსი მაჩვენებელი ბოლო წლებში თითქმის არ იცვლება და მიანიშნებს იმაზე, რომ საქართველოში საჰაერო მგზავრობის ძირითადი ფორმა სწორედ

შუა დერეფნის რეალური პოტენციალი: როგორ ცვლის გლობალური სანქციები სამხრეთ კავკასიის როლს ვაჭრობაში
რუსეთზე დაწესებულმა სანქციებმა 2022 წლიდან, არსებითად შეცვალა ევრაზიის სავაჭრო გეოგრაფია. ევროკავშირის ქვეყნებმა რუსეთთან ვაჭრობა თითქმის ყველა სტრატეგიულ სფეროში შეწყვიტეს, ხოლო დასავლურმა კომპანიებმა ალტერნატიული ლოგისტიკური გზების ძიება დაიწყეს. ამ პროცესში გაჩნდა



