საქართველოს სოფლის მეურნეობის იმპორტის დომინირება და ადგილობრივი წარმოების პოტენციალი

საქართველოში სოფლის მეურნეობის სექტორის მდგომარეობა ხაზს უსვამს ქვეყნის შესაძლებლობებსა და გამოწვევებს, რომლებიც დაკავშირებულია ადგილობრივი წარმოების დაბალ მოცულობასთან და იმპორტის მაღალ მაჩვენებლებთან. 2024 წლის იანვარ-ივლისის პერიოდში, საქსტატის მონაცემებით, ადგილობრივი წარმოების ბოსტნეულის

საქართველოს IT ექსპორტის ბუმი და გლობალური ტენდენციები

საქართველოდან IT სერვისების ექსპორტი ბოლო წლებში მნიშვნელოვნად გაიზარდა და 2023 წელს 1.77 მილიარდი ლარი შეადგინა. „Galt & Taggart“-ის მიერ გამოქვეყნებული ანგარიშის მიხედვით, IT სექტორის მთლიანი შემოსავალი საქართველოში 1.94 მილიარდი ლარი

თვალების დაცვა ეკრანებთან ხანგრძლივი დროის გატარებისას: ლურჯი შუქის სათვალეების მითი და რეალური რეკომენდაციები

თანამედროვე ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი გახდა ტელეფონებისა და კომპიუტერების ეკრანებთან ხანგრძლივი დროის გატარება, რაც მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს თვალების ჯანმრთელობაზე. საქართველოში, როგორც მოზარდები, ასევე ზრდასრულები, საკმაოდ დიდ დროს ატარებენ ეკრანებთან, რაც ხშირად

ხელოვნური ინტელექტის როლი ბრენდის განვითარებაში: რა შეგვიძლია ვისწავლოთ Puma-ს მაგალითიდან ქართველი მარკეტინგის სპეციალისტებისთვის

Puma-ს მიერ ხელოვნური ინტელექტის (AI) გამოყენება ბრენდის განვითარებისთვის და მომხმარებელთან ურთიერთობის გაუმჯობესებისთვის წარმოადგენს თანამედროვე მარკეტინგული მიდგომების წარმატებულ მაგალითს. ამ გამოცდილების შესწავლა ქართველ მარკეტინგის სპეციალისტებს დაეხმარება ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით ახალი გამოცდილების

დიდი ტექნოლოგიური კომპანიები და სუფთა ენერგიის მოთხოვნა: საქართველოსთვის გამოწვევები და შესაძლებლობები

ბოლო წლებში, დიდი ტექნოლოგიური კომპანიები, როგორიცაა Google, Amazon, Microsoft და Meta, განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმობენ სუფთა ენერგიის წყაროების გამოყენებას. აღნიშნული ტენდენცია პირდაპირ კავშირშია ხელოვნური ინტელექტის (AI) ტექნოლოგიების სწრაფ განვითარებასთან, რომელიც მოითხოვს

ტრადიციული ავტოინდუსტრიის გამოწვევები და ციფრული ტრანსფორმაცია: რა უნდა იცოდეს ქართველმა მომხმარებელმა?

ავტომობილების ინდუსტრია მნიშვნელოვან ცვლილებებს განიცდის, რაც პირდაპირ გავლენას ახდენს არა მხოლოდ გლობალურ, არამედ ადგილობრივ ბაზრებზეც, როგორიცაა საქართველოსი. ტრადიციული ავტო მწარმოებლები, როგორიცაა Toyota და Volkswagen, ახალი ავტომობილის შეძენისას ამჟამად კონკურენციას უწევენ